Hogyan állítsd be a Deal célcsoportját

Egy gyakorlati példán keresztül mutatom be a videómban, hogyan állítsd be a dealed célcsoportját.
Kinéztem egy C-vitamin dealt, és rákattintottam. Kiderült, hogy a gyógyszertár, aki feltette Kiskunfélegyházán van. Én budapestiként nem fogok elmenni hozzájuk, hogy igénybe vegyem az akciójukat.
Jobb lenne, ha a Cashback alkalmazásban olyan dealek jelennének meg, amik számomra relevánsak. Partnervállalatként figyeljetek oda a dealek célcsoportjainak beállítására. Ebben a videóban megmutatom, hogy mire gondolok pontosan.



Itt kérek elnézést a példámban szereplő kiskunfélegyházi gyógyszertártól, távol álljon tőlem, hogy kritikával illessem őket, mindössze a segítő szándék motivált. Talán megbocsájtják nekem, és cserébe e cikken keresztül még egy kis plussz reklámot is kaptak.
És igen, tudom, elszámoltam, nem 150, hanem 140Ft a kedvezmény. :)

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések