- Ha sok marketer csatlakozik alád? - Nem!
- Ha sok kártyát osztanak ki a hálózatodban? - Nem!
- Ha a kártyatulajdonosok használják a kártyáikat és nagy volumenű vásárlási eredményt tudsz felmutatni? - Igen!
Ne tukmálj kártyát olyanokra akiket nem érdekel, mert csak azért fogják elfogadni a kártyát, hogy végre leszálj róluk és akkor hol landol a kártyád? A fiókban. Folyamatosan ellenőrizd a webirodádban az általad kiadott kártyák vásárlási forgalmát!
- Ha sok kártyát osztanak ki a hálózatodban? - Nem!
- Ha a kártyatulajdonosok használják a kártyáikat és nagy volumenű vásárlási eredményt tudsz felmutatni? - Igen!
Ugye Te is azt szeretnéd, hogy az általad kiosztott kártyák ne a fiókokban landoljanak és szeretnél pénzt is keresni velük?!
Marketerként, vagy prémium marketerként szintenként, egy minimálisan elvárt vásárlási forgalmat kell teljesítened. Hálózatépítő nyelvre fordítva ez a minimálisan teljesítendő eladási érték. A mi termékünk a partnervállalataink termékei és szolgáltatásai. A minimálisan elvárt vásárlási forgalmat új kártyák kiosztásával, és a meglévő kártyatulajdonosok aktivizálásával érheted el.
Fontos! Olyan embernek adj csak kártyát, akit érdekel ez a pénz-visszatérítéses rendszer, akiből elkötelezett kártyahasználó lesz, aki akarja, kéri a kártyát!
Ne tukmálj kártyát olyanokra akiket nem érdekel, mert csak azért fogják elfogadni a kártyát, hogy végre leszálj róluk és akkor hol landol a kártyád? A fiókban. Folyamatosan ellenőrizd a webirodádban az általad kiadott kártyák vásárlási forgalmát!
Mit kell tenned, ha nincs a kártyán semmi forgalom:
- Hívd fel, kérdezd meg, hogy feltelepítette-e az alkalmazást, belépett-e a webes felületre!
- Ha nem, akkor kérdezd meg tőle, hogy miért és segíts neki! Ismertesd meg vele a mobil alkalmazást és a webes felületet!
- Ha személyesen nem tudod megmutatni, akkor küldd el neki az oktatóvideót!
- Beszélgess vele a vásárlási szokásairól és ajánlj neki partnercégeket! Ehhez legyél felkészülve az általános és a lakóhelye szerinti partnercégekből!
- Állíts össze számára érdekes partnerlistát a lakókörzete és a munkahelye elérhető közelségében!
- Mutasd meg neki az információs csatornáinkat: SMS, hírlevél, chatbot, FB csoport, blog, rendezvények!
- Vedd rá, hogy folyamatosan figyelje, olvassa, lájkolja a bejegyzéseinket, az új információkat! Kérj visszajelzést tőle egy-egy fontosabb információról, hogy látta-e, olvasta-e!
- Csak akkor engedd el a kezét, amikor már látod, hogy hozza a minimális kártyaforgalmat, vagy ha azt látod, hogy te mindent megtettél, de reménytelen!
0 Megjegyzések